BURBERRY BURGER

חתונה זה אירוע מרעיב. זו המסקנה שלי מהערב הזה. היה כיף, היה מרגש, היה מדהים, הייתה מסיבה, היה כל כך הרבה אוכל טעים ובכל זאת סיימנו, בעלי ואני (איזה מוזר!) את היום המטורף הזה בטוני וספה. כנראה שיש משהו בהתרגשות שמטשטש את הקיבה עד כדי כך שהיא לא זוכרת שהיא ריקה ומשוועת לפחמימות. אז מאותו ערב אני רק אוכלת. שאריות מהחתונה, פיצות, המבורגרים, עוגות, גלידות, מאפים וכל מה שיכול לפצות את הבטן שלי על היום הזה.
אומנם ממה שבדקתי לאחרונה, הבלוג שלי עוסק באופנה ולא בקולינריה, אבל ניסיתי לחשוב איך בכל זאת אני יכולה לשלב בין שני עולמות התוכן האלה שכל כך אהובים עלי (ולעבור בהזדמנות זו לכתיבה במקום בליסה) ופתאום נזכרתי בפרויקט מדהים של אוכל ואופנה שנתקלתי בו בשנה שעברה.

Louis Vuitton

טעמתם פעם צ'יפס של גוצ'י? המבורגר מדיום וול של ברברי? m&m של לואי ויטון? גם אני לא. וחבל. כי זה נראה כל כך טעים ומוחשי. תחשבו על זה, אם בתי האופנה הכה אהובים עלי מייצרים כמעט הכל – נעליים, שעונים, בשמים, מזוודות, לקים ועוד ועוד, אז למה שלא יוציאו גם ליין של מזון ממותג? אז טריסיה קלארק סטון מהבלוג SipChatChow.com עלתה על הרעיון הגאוני הזה. מדובר בבלוג ניו יורקי שהוקם על ידי Tricia Clarke-Stone שמוכשרת בהמון דברים ובין השאר גם סטייליסטית. הבלוג עוקב אחרי הרפתקאותיה בתחום הקולינריה של טריסיה בניו יורק ובערים נוספות בעולם ובנוסף עוסק בתרבות ה"גלאם" ומשלב בין קולינריה, אופנה, סטייל, אומנות ובידור. באחד השיטוטים שלי בו, נתקלתי בארבעה פרויקטים ששבו את ליבי.

באדיבות כשרונה המופלא, הרימה טריסיה שלושה פרויקטים המציגים לראווה איך יראו המאכלים האהובים עלינו בגרסת הגוצ'י, לואי ויטון, הרמס, ברברי ועוד. כל אחד מהם מוצג באופן מופתי ברוח ובהשראת המאפיינים הספציפיים והכל כך מוכרים של כל אחד מבתי האופנה האלה.

ב – Halloween החליטה טריסיה שבמקום להתחפש בעצמה היא "תחפש" תופינים וממתקים באופנת הקוטור המשובחת.
לקראת חג המולד 2011 החליטה טריסיה למתג בקבוקי שתייה חריפה והרימה את פרויקט ה- Couture Cocktails.
וגם את דגני הבוקר היא לא קיפחה. מה הייתי נותנת כדי להתעורר בבוקר עם קערת קורנפלס של שאנל במיטה!

Burberry

אבל אם כבר עוסקים בחזירות (שלי) אז אין ספק שהפרויקט האהוב עלי ביותר, שדווקא לא נוצר על ידי טריסיה, הוא ה-McFancy, שיתוף הפעולה המגניב ויוצא הדופן בין מקדונלד'ס ל fashion week פברואר 2011 שיזמה סוכנות קריאייטיב בשם ACCESS. הרעיון היה לפתוח במתחם שבוע האופנה בבירות האופנה השונות, מסעדות של מקדונלדס שהציעו את התפריט המסורתי של הרשת, רק באריזה סטייליסטית ומפונפנת בהשראת אופנת הקוטור הכה אהובה על הקהל שפוקד את שבועות האופנה. כך יכלו הפקאצות לדפוק המבורגר של ברברי ולנשנש צ'יפס של הרמס בין כל מסיבות הקוקטייל ה"משעממות" וארוחות הערב הרשמיות.

CHANEL

טוב, הפוסט הזה עשה אותי רעבה. אז עד שלואי ויטון באמת יוציא איזה שוקולד במילוי נוגט, אני הולכת להתפנק באיזה שוקולד עממי.

Gucci

*כל התמונות בפוסט לקוחות מ: SipChatChow.com

כתיבת תגובה