Material girl

אם יש משפט שאני לא יכולה לסבול זה: "אם זה לא היה נכון, לא היית מתעצבנת ככה". כי לגבי, הוא לא תקף. כי אני, מה לעשות, לא מסוגלת לשבת בשקט ובאצילות כשמכפישים את שמי. אני אעשה בדיוק ההפך: אתעצבן, ארים את הקול, אתן דוגמאות מפורטות ומשכנעות למה זה לא נכון ולא אסתום עד שהבן אדם השני לא יסתום. כזו אני, שוחרת צדק.

משוגעת הוא קורא לי. בחורה אובססיבית, חולת קניות, צריכה טיפול. אחת שמפצה את עצמה על משהו באמצעות קניות. בולשיט. לא אובססיבית ולא נעליים. בעצם, כן נעליים, אבל לא בהגזמות ולא כל הזמן. לא משוגעת, לא מפצה על כלום. דבר אחד אני כן. אני בחורה.

בחורה רגילה, כמו הרבה בחורות שעומדות בתור הארוך בזארה ביום שישי, כי כל השבוע הן עבדו קשה ובא להן להתפנק במשהו חדש, כמו בחורות שלמרות שיש להן 10 ג'ינסים בארון, תמיד ירצו עוד אחד וכמו בחורות ש-50% הנחה עובד עליהן.
בתמימות של פעורה אני ממשיכה בכל פעם מחדש להיכנס הביתה עם שקיות דנדשות, מציגה מולו בראווה את הרכישות החדשות שלי שנבחרו בקפידה, רק רוצה להשיל מעלי את בגדי ה"ישנים" ולקפוץ לתוך החדשים, וכל מה שאני מקבלת בתמורה זה: "אבל רק לפני שבוע קנית בגדים!"

שופוהוליק?! אני?!

במקום להעריך את הכנות, את הפתיחות, את זה שאני לא נכנסת הביתה בצעדי גנב רק כדי להכניס מהר את החולצה החדשה לארון, שתראה כאילו היא כבר שם ממזמן, לפחות מלפני 5 שנים. יש גם כאלה. ואני כל כך לא רוצה להיות מאלה. כי אין לי סיבה. הרי אני לא חולת קניות.

"אתה לא יודע מה הולך בחוץ!" אני רותחת "בנות שמינוס עשרת אלפים שקל בבנק לא מונע מהן להיכנס בנונשלנטיות לחנות ולרכוש את החולצה הראשונה שנקרית בדרכן, בנות שרק אחרי שהגיעו לקופה קולטות שהן אפילו לא הסתכלו על מחיר הז'קט, בנות שהמקום שהכי נותן להן השראה הוא הקניון!". זה לא מזיז לו.

כפוי טובה. את ההקרבות שלי הוא לא מעריך. את תקופות הצינון, חודשים בהן כף רגלי דרכה בחנות רק כדי לשטוף את העיניים, את העובדה שאני לא נכנסת למינוסים (יש בחורות כאלה?!) ויותר מכל דבר אחר, הוא פשוט עדיין לא השלים עם העובדה שנולדתי בחורה.
אני יוצאת בקריאה נרגשת לכל הבחורות, אם אתן מבינות לליבי, אם אתן יודעות בדיוק על מה אני מדברת, אם גם אתן בחורות רגילות, עשו לייק, עשו share, כתבו תגובה, עזרו לי להוכיח שגם אני נורמאלית.

שלושה דברים שרק בנות מבינות:
אני: שתי חברות הכי טובות שלי מתחתנות. יהיו שם אותם אנשים. חייבת שתי שמלות.
הוא: משוגעת.

Anthropology

 
 
הוא: יש לך כבר נעל שחורה. למה את צריכה עוד אחת?
אני: כי מגף זה לא מגפון, ומגפון זה לא נעל עקב.

מימין לשמאל: ZARA, MANGO, SHOEMAKERMANGO

 
אני: קניתי תיק בהנחה!
הוא: הנחה זה לא תירוץ.

MANGO

8 תגובות
  1. ענק!!! כמו תמיד!!
    בא לי להיות זבוב על הקיר בפעם הבאה שאת חוזרת הביתה עם שלל…

    אהבתי

  2. h אמר:

    אהלן מתוקה זאת מירה- טעות לנסות לשנות סידרי עולם (היהפוך כושי עורו נמר חברברותיו???) יקח לך כנראה עוד זמן להבין שגם ביכולותיך אין מצב לחנך מחדש את המין השני וכי בעובדה כדי להנות מהרכישה כל שעליך לעשות הוא……….להחריש רבים לפניך ניסו את היושר והוא לא התקבל בברכה

    אהבתי

  3. מאיה… לקחת את המילים מהפה שלי!! הם אף פעם לא יבינו באמת. כדי להשלים עם מהצב. ועוד יותר גרוע שהבחור עושה שופינג מebay ומתלהב מחולצות שהוא כבר היה צריך לוותר אליהם בעשור הקודם. (love you man)

    אהבתי

  4. דרול אמר:

    בלי להיות בחורה, אני סבור שהטור מקסים.

    אהבתי

  5. iris אמר:

    מאיה,
    א. את שפויה לחלוטין
    ב. אני איתך לגמרי
    ג. אני מציעה שכל בחור שיש לו איזושהי מילה להגיד על שופינג חייב קודם כל לעבור בהצלחה את מבחן ה"מה ההבדל בין חצאית לשמלה?".
    (:

    אהבתי

כתיבת תגובה